Proč si vybrat ke spolupráci nás?

V oboru pracujeme od roku 1997. Neustále sledujeme nové možnosti, trendy, nasloucháme přání našich klientů a spolupracovníků. Pracovat v oblasti služeb pro rodinu a domácnost je pro nás ctí a radostí.

Naši pracovníci mají možnost neustálého vzdělávání z oblasti psychologie, pedagogiky, první pomoci a výtvarných dovedností. V Klara Agency preferujeme dlouhodobou spolupráci založenou na vzájemné důvěře, respektu a dalších morálních hodnotách.

Youngberry, sr.o. je držitelem licence v oblasti zprostředkování práce:  Předmět povolení Občanům ČR Občanům EU/EHP Vyhledání zaměstnání pro fyzickou osobu, která se o práci uchází, a vyhledání zaměstnanců pro zaměstnavatele, který hledá nové pracovní síly.  Pro všechny druhy prací ve všech oborech.

Mgr. Klára Grunsberg

Mgr. Klára Grunsberg

Ředitelka a poradkyně ve Školicím a náborovém středisku v Praze

Zodpovědná za spolupráci s dalšími školicími a náborovými středisky v Evropě a v Hong Kongu. Je autorkou Metodiky vedení moderní domácnosti. Od roku 1997 pracuje v oblasti luxusního hotelnictví a pro náročnou mezinárodní klientelu. Vystudovala Karlovu univerzitu, obor speciální péče, od roku 2004 pracuje jako Wedding a Event planner v AdamEva Wedding Planners, hovoří česky, anglicky a rusky.

Šárka Hájková

Šárka Hájková

Trainer Instructor

Od roku 1999 pracuje jako profesionální chůva v rodinách aristokratů, pracovně a společensky exponovaných rodinách. Od roku 2014 školí a mentoruje další chůvy. Absolventka kurzu psychologie a první pomoci.

Radka Novotná, DiS

Radka Novotná, DiS

Trainer Instructor

Dětská zdravotní sestra, dlouhá léta pracovala na pediatrii jako pediatrická sestra, školila maminky v péči o novorozence, absolventka kurzu psychologie a pedagogiky. Spolupráci s Klara Agency zahájila v roce 2001. Jako dětská sestra pracovala v rodinách manažerek, kde přebírala péči o novorozence při návratu matky do práce. Od roku 2009 pracuje v Klara Agency jako profesionální školitel první pomoci. Úzce spolupracuje se Záchranou zdravotnickou službou při organizaci školení první pomoci u dětí.

Mgr. Lucie Le Roux

Mgr. Lucie Le Roux

Vedoucí oddělení etikety a protokolu

Narodila se v České republice a mnoho let pracovala jako manažerka událostí v hotelu Mandarin Oriental Praha, kde propagovala služby jednatelům společnosti a starala se o účty VIP. Školení a praxi získala také na Celebrity Cruise Line, kde pracovala jako Guest Relation Manager. Lucie je kvalifikovaná regionální koordinátorka Českého systému kvality služeb
( projekt zavedený Ministerstvem regionálního rozvoje, financovaný strukturálními fondy EU, jehož cílem je zlepšování služeb turismu), hovoří česky, anglicky a německy.

Lance Le Roux

Lance Le Roux

Vedoucí oddělení Butler

Narodil se v Jižní Africe a pracoval jako Banqueting Manager v hotelu Moevenpick Royal Palm v Dar Es Salaamu, Tanzánie, a dále v hotelu Protea v Pretorii, Jihoafrická republika. Lance dlouhou dobu pracoval jako mentor a školitel pracovníků na výletních lodích Celebrity Cruises společnosti American Cruise Lines. Lance je hlavním poradcem v oblasti moderního managementu domácnosti pro náročné klienty na mezinárodní úrovni.