Virtuální asistent
Nestíháte? Potřebovali byste ulevit sobě či svým zaměstnancům od práce, kterou může vyřešit někdo i na dálku? Tak zkuste využít služeb našeho virtuálního asistenta. Virtuální asistenti jsou vítanou pomocí nejenom v osobním, ale zejména v pracovním životě a hledají si svoji virtuální cestu i do malých a středních podniků. Virtuální asistence vám může usnadnit život v mnoha ohledech. Nejde jenom o přesměrování telefonů po dobu vašich schůzek nebo dovolené, pročištění e-mailové schránky a smluvení schůzek. Virtuální asistentky a asistenti pro vás připraví podklady, zpracují reporty, vytvoří prezentace, utřídí data v Excelu a spoustu dalších zajímavých věcí. Zvládnou za vás zpravidla komunikovat v několika jazycích a mohou výrazně uspořit váš čas. Vzhledem k tomu, že se nejedná o vašeho stálého zaměstnance troufáme si říci, že velmi ušetříte na měsíčních nákladech vaší firmy Pro správné nastavení balíčku pro vaši firmu si prosím ujasněte, jaké úkoly potřebujete zpracovat a napište nám do e-mailu váš požadavek. Obratem zpracujeme nabídku a propojíme vás s vaší virtuální asistentkou.
Asistence
Cena za hodinu od 150 Kč
• Vyřizování firemní korespondence, elektronické pošty a telefonických hovorů
• Evidence, zakládání, vyhledávání, archivace dokumentů
• Vyřizování záležitostí ve jménu společnosti na úřadech a v institucích
• Plnění operativních úloh
• Obsluha kancelářských zařízení (kopírovacích zařízení, faxu)
• Příprava podkladů pro nadřízené a ostatní oddělení společnosti
• Komunikace s externími partnery společnosti
• Samostatné připravování podkladů a prezentací nadřízenému.
• Komunikování s obchodními partnery společnosti.
• Samostatné zpracování zápisů z porad.
• Doporučování a organizování osobních setkání nadřízeného s jeho obchodními partnery.
• Evidování stanovených pracovních úloh a sledování dodržování jejich termínů
• Sestavování týdenních, měsíčních a ročních plánů práce vedoucího a jejich koordinace s plány práce nadřízeného nebo firmy.
Koordinátor projektů
Cena za hodinu od 250 Kč
• Seznamování se s podmínkami čerpání grantů prostřednictvím výzev k podávání žádostí.
• Vypracovávání projektové dokumentace potřebné k přidělení grantů.
• Předkládání projektů financovaných například ze strukturálních fondů EU zprostředkovatelským agenturám.
• Komunikování s orgány Evropské komise, zprostředkovatelskými agenturami a žadateli o poskytnutí dotací.
• Zapracovávání vznesených připomínek do projektové dokumentace.
Administrativa
Cena za hodinu od 150 Kč
• Vyřizování firemní korespondence, elektronické pošty a telefonických hovorů
• Evidence, zakládání, vyhledávání, archivace dokumentů
• Vyřizování záležitostí ve jménu společnosti na úřadech a v institucích
• Plnění operativních úloh
• Obsluha kancelářských zařízení (kopírovacích zařízení, faxu)
• Příprava podkladů pro nadřízené a ostatní oddělení společnosti
• Komunikace s externími partnery společnosti
Marketingová správa a provoz e-shopu
Cena za hodinu od 500 Kč
• Seznamování se s podmínkami čerpání grantů prostřednictvím výzev k podávání žádostí.
• Vypracovávání projektové dokumentace potřebné k přidělení grantů.
• Předkládání projektů financovaných například ze strukturálních fondů EU zprostředkovatelským agenturám.
• Komunikování s orgány Evropské komise, zprostředkovatelskými agenturami a žadateli o poskytnutí dotací.
• Zapracovávání vznesených připomínek do projektové dokumentace.