Školení MAJORDOMUS
ve Vaší firmě, hotelu nebo rezidenci

Pracovní pozice

Pro korporace, rezidence, hotely, ambasády, diplomatické služby apod. školíme na pracovní pozice:

  • VIP asistenty
  • Atašé
  • Concierge
  • Majordom
  • Lázeňské managery
  • Moderní Butlers

Z obsahu školení vybíráme:

  • Jak vést rozpočet pro klienta
  • Řízení provozu rezidence
  • Příprava denního programu klienta
  • Nábor lidských zdrojů pro klienta
  • Vedení přijímacího pohovoru
  • Řízení chodu rezidence v době dovolených
  • Vyřizování schůzek v zastoupení
  • Příprava klienta na cesty
  • Jak správně pracovat s klientem a vést správný dialog
  • Správné oblečení
  • Jak správně prezentovat
  • Jak správně pečovat o drahé a historické předměty

Kdo školí?

Školení zajišťuje P. Horák, který v posledních 4 letech pracuje v České republice, poté,  kdy se vrátil po téměř 20 let působení v zahraničí. Od té doby pracuje v soukromé společnosti, kde má na starosti osobní a business záležitosti majitele společnosti. Zároveň přitom řídí developmentskou část společnosti a zajišťování firemních akcí či večírků pro klienty společnosti. 

P. Horák pracoval 12 let jako Global Residence Manager pro jednoho z nejzámožnějších egyptských podnikatelů a jeho rodinu. Díky tomu neustále cestoval mezi Egyptem a Spojenými státy. Tato pozice zahrnovala každodenní komunikaci s více jak 40 zaměstnanci po světě (F&B department, housekeeping, inženýrské a security oddělení). 

Jeho práce a zkušenosti vychází dále z: 

  • pořádání a organizací soukromých a formálních večírků, večeří i firemních akcí.
  • Dohled nad zaměstnanci rezidencí, případně cateringových společností.
  • Být neustále k dispozici pro plnou podporu a osobní služby majiteli a jeho rodině.
  • Řízení pracovních harmonogramů, inventur, barových školení, generálních úklidů, organizování barového servisu při nejrůznějších akcí, při dodržování gastronomických standardů. Vytváření a implementace nových prodejních strategií. 
  • Dohled nad sbírkou uměleckých obrazů v hodnotě více jak 50mil $  

Na počátku p. Horák pracoval 4 roky pro MSC Cruise Line na pozici Bar Manager, kde řídil 80 barových zaměstnanců, 15 různých národností a dozoroval 13 barů. Následovala nabídka práce na SilverSea Cruises do funkce Asst.FB Manager, kde byl High Silver Service poskytován pro špičkové světové VIP hosty a kde kvalita a osobní přístup měly přednost před kvantitou. Zde byl v pozici zodpovědný opětovně za kompletní barový servis. Právě zde potkal svého budoucího egyptského zaměstnavatele.  P. Horák vystudoval soukromou hotelovou školu se zaměřením na management, hovoří česky, anglicky, španělsky, německy a arabsky.           

Školení MAJORDOMUS

 Žádost

Požadované školení